Firma się ciągle rozwija? Warto dodać parę gadżetów, które w biurze i nie tylko będą dodawać powagi twojej marce. Mowa tu o wizytówkach, długopisach reklamowych, firmowym kalendarzu i nie tylko. Dlaczego warto na nie postawić?
Długopisy reklamowe i inne gadżety – Czy to się opłaca?
Każda inwestycja w reklamę jest dobra. Pierwszą sprawą jest własna, pozycjonowana strona internetowa. Kolejna rzecz to konto w social mediach. A jeśli chodzi o stacjonarne metody reklamowania, zacznij od szyldu nad biurem. Warto co jakiś czas robić kampanie reklamowe z ulotkami, balonami i tak dalej. Co powiedzieć o samym biurze? W nim też możesz mieć środki reklamowe. Po pierwsze, na wyciągnięcie ręki powinny być wizytówki. Pomyśl też o gadżecie jakim są długopisy reklamowe. Otrzyma go każdy pracownik, co za tym idzie zauważy go prawdopodobnie rodzina pracownika. Takie długopisy zostaną rozłożone w biurze, dzięki czemu każdy wchodzący będzie mógł owy długopis wziąć. Reszta dzieje się sama. Powiedzmy sobie szczerze… Ile razy pożyczyłeś komuś długopis? A ile razy ktoś pożyczył Tobie? Długopisy krążą z rąk do rąk. I teraz mając długopis z nadrukiem – logo firmy, numer telefonu itp. możesz wiele zdziałać. Jakie jeszcze firmowe gadżety są dostępne?
Smycze, kubki, kalendarze Śrem
Co oprócz wizytówek i długopisów warto mieć w biurze i wydać pracownikom? Na pewno kalendarze Śrem, ale to nie wszystko!
- Torby reklamowe Śrem – torba przyda się każdemu, torba z nadrukiem zapada w pamięć.
- Słodycze reklamowe Śrem – Kto nie lubi słodyczy? Tym bardziej tych rozdawanych za darmo – dzięki takiej akcji stajesz się lubiany.
- Smycze Śrem – Ach, jak te klucze lubią się gubić… Co innego gdy ma się do nich smycz!
- Identyfikatory – Firma, która posiada identyfikatory dla swoich pracowników przedstawia się jako poważna.
- Kubki reklamowe Poznań – Chyba każdy pije w pracy kawę. Dlaczego każdy ma przynosić swój kubek, jeśli można przy okazji reklamować firmę?
Jak widać, przedsiębiorca ma naprawdę wiele możliwości do promowania swojej firmy. Choć niektóre same z siebie mogą się wydawać mało znaczące, wszystkie razem tworzą opłacalną całość, która przyciąga klientów.